miercuri, 17 mai 2017

Cum să-ți faci proprii jensi rupți



Hello Girls!

Multe m-ați întrebat de unde mi-am cumpărat jensii rupți. Iar răspunsul a fost "I-am făcut chiar eu". Bineînțeles că am primit o mulțime de răspunsuri de genul "Pentru ce să te chinui atât când îi poți cumpăra!". Am fost în diferite magazine și o pereche costau peste 150 de lei ceea ce mi s-a părut foarte mult pentru că, SUNT RUPȚI. M-am gândit că cel mai bine îi fac eu cum vreau și cum îmi place.




Eu am folosit:
-Cutter
-Rigla
-Smirghel
-Foarfeca
-Piatra Ponce
-Fund de paine
Cutter-ul l-am folosit pentru a trasa liniile, unde vreau să tai. Rigla m-a ajutat să pot taia drept. Smirghel-ul și piatra ponce le-am folosit pentru a face franjurile. Fund-ul ajută să nu tai și cealaltă parte a blugilor.


Trebuie să trasezi două linii orizontale, la distanţă de 2 cm sau mai mult, în funcţie de cât de lată vrei să fie ruptura.

 După ce am tăiat si trasat liniile. am tăiat cu foarfeca.

 Am frecat apoi piatra ponce de franjurii ieșiți.
 Apoi am folosit smirghelul, destul de intens, pe fiecare porțiune.
Astfel materialul se subțiază şi va căpăta un aspect uzat, iar pe marginile tăieturilor vor apărea fire răzleţe.
Iar rezultatul final arată așa. Nu a fost deloc complicat și nu a durat mult.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...