marți, 19 iunie 2018

Şamponul și balsamul Schauma Nature Moments Indonesian Coconut Water & Lotus Flower


         Sunt extrem de bucuroasă că am primit spre testare de la Buzzstore aceste produse.
Vreau să recunosc faptul ca am încercat foarte multe produse de la Schauma, însă acestea nu au fost pe placut părului meu. Chiar mi-a fost "frică" să le încerc, dar am zis că încercarea moarte n-are.
Coletul arăta aşa şi cuprindea toate acestea:




Kitul de testare conţine:
* 1 x Sampon Schauma Nature Moments Coconut Water, 250 ml
* 1 x Balsam Schauma Nature Moments Coconut Water, 200 ml
* 1 x prosop Schauma
* 5 x sapunuri artizanale cu aromă de cocos, pentru prietenii mei
* 5 x brosuri informative
* Ghidul Buzz cu informaţii


Le-am găsit un locuşor printre zecile mele de produse pentru ingrijirea părului şi corpului. 
Si hop, le-am şi testat. 


Ele sunt subiectul de astăzi. Vă plac?



Formula regeneratoare hidratează instant părul, oferindu-i fineţe şi supleţe. Pentru un plus de hidratare, foloseşte şamponul împreună cu balsamul de par!Apa de nucă de cocos, reţeta tropicală a hidratării, este renumită pentru textura sa răcoritoare şi proprietăţile sale de catifelare.Floarea de lotus este recunoscută drept unul din secretele esenţiale ale frumuseţii asiatice.


Nu conțin siliconi sau coloranți artificiali;
-Conțin esențe de origine 100% naturală;
-Sunt certificate dermatologic.
Pentru mine şi părul meu impactul cu aceste produse a fost unul WOW.
De la prima folosire m-am bucurat de un păr moale, hidratat, uşor de pieptănat, puternic şi foarte strălucitor.

Am citit câteva ponturi oferite de Schauma şi vreau să le împărtăşesc şi cu voi.

1. Părul se poate usca la fel cum se usucă și pielea. 2. Părul uscat arată mat și lipsit de vitalitate. 3. Motivul cel mai des întâlnit pentru un păr fără viață și strălucire este lipsa acută a hidratării. 4. Un alt semn al lipsei de hidratare a părului este electricitatea statică. În timp ce un conținut de apă de 10% este suficient pentru piele, părul are nevoie de un procent de 15 până la 17%. În acest caz vă dau si eu un pont. Atunci când părul este electrizat pulverizaţi apa, este doar deschidratat. Un alt pont de al meu, folosiţi balsam, dar nu la rădăcini.

Vă pup şi vă pup!
Vă recomand să descoperiți și voi noile produse Schauma și să vă bucurați de un păr hidratat, plin de strălucire și ma ales puternic. Pe lângă această gamă, în magazine  sunt disponibile și gamele special create pentru: păr uscat și fragil, păr vopsit și deteriorat, păr cu vârfuri despicate și păr lipsit de volum.
Le puteți achiziționa la prețuri foarte bune. Dacă le testați, aștept cu nerăbdare să aflu părerea voastră despre ele.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...