vineri, 14 iunie 2019

Deschiderea magazinului TOPSHOP in ROMANIA

Am fost in acest magazin acum un an in Anglia si am fost foarte multumita de hainele achizitionate de brandul TOPSHOP.


Multumita celor de la BuzzStore am fost participanta la deschiderea noului Topshop in Bucuresti Mall Vitan unde am primit un voucher pentru mine de 150 de lei si vouchere de 50 de lei pentru prietenele mele cu care am fost.

In weekendul deschiderii magazinului au fost mega reduceri si mai ales daca faceai cumparaturi de peste 200 de lei iti puteai achizitioana o pereche de ochelari de soare GRATIS, care erau la pretul de 70 RONI. 


Desi erau nenumarate perechi de blugi, tricouri sau rochii dementiale eu am preferat sa cumpar ceva ce doar se lansase pe piata romaneasca. O super pereche de adidasi mega inalti.



TopShop este un brand englezesc foarte apreciat pentru aerul fresh al colectiilor sale si pentru piesele de designer. Cu peste 500 de magazine in intreaga lume si un lant online foarte bine dezvoltat, brandul promite o varietate de peste 200 de produse de imbracaminte, incaltaminte si make-up si un serviciu de personal shopping cu care sa duca experienta de cumparare la un alt nivel.

Magazinul este atat pentru dama si pentru barbati si pentru copii de toate varstele.
#ilovebucurestimall #topmanromania #topshopromania #buzzbucurestimall

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...