vineri, 2 iunie 2017

#SUNTDINLUMEANOUĂ

       Pe 18 mai am primit din partea Ciuc Premium o invitație dublă la un party. Părea un eveniment simplu. Nu aveam idee despre ce este vorba. Știam doar ora și locația. Fără alte detalii, dress code sau programă. Mi-am luat pe mine un tricou basic, o pereche de jeans, adidașii cei mai comozi și am plecat. În mintea mea era doar "Bun, lansarea unei noi sticle Ciuc, dar de ce nu mi-au oferit mai multe detalii?" Tot ce știam era că evenimentul celebrează noua direcție a brand-ului : #LumeaNouă. În mașină analizam ce poate să semnifice Lumea Nouă. Evenimentul a avut loc la fosta fabrică Electrică, un loc super urban și interesant.


       M-am regăsit în #LumeaNouă cum am păsit în ea. #LumeaNouă are un vibe diferit. Este ceea ce toți căutăm. Este pentru tinerii independenți, autentici și cu caractere tari. Oamenii din #LumeaNouă sunt deschiși, cool, liberi, exploratori și creativi. Sunt generația ALTFEL! 


      #LumeaNouă începe cu piesa "Noi în anul 2000" și este o reclamă cu suflet, special concepută pentru cei care își doreau să schimbe lumea, pentru generația cu vise neînțelese. Anul 2000 a trecut, nu-mi pot da seama cum. Acum nu mai suntem copii, dar nostalgiile au rămas.

      

Această lansare nu este despre o sticla nouă cu un hashtag mișto. Este despre noi și mentalitatea noastră.
   
 #LumeaNouă este simplă, fără reguli. 
     Cu toții avem nevoie de ea. De ce? Pentru că în #LumeaNouă știi cine esti. Ești exact ceea ce vrei să fii.


     Spot-ul publicitar AICI.

     Dacă vrei să vezi filmulețe de la party și să intri în Lumea Nouă intră pe platforma CIUC PREMIUM



Tu ai descoperit-o?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...