joi, 9 noiembrie 2017

Etos - brand-ul pe care românii nu îl acceptă pentru că este prea ieftin

                 Noi, românii, avem un principiu "Sunt prea sărac ca să-mi cumpăr lucruri ieftine.". Fiind învăţaţi cu principiul ăsta ne uităm urât la tot ce este accesibil pentru noi. Am discutat cu multe persoane despre problema asta, persoane de vârsta mea, persoane +40 şi multe din ele mi-au spus că orice produs care nu este din România şi este ieftin este fapt clar că străinii vor să ne omoare sau că mai bine cumpără un gel de duş de la Victoria's Secret de 50 de lei decât unul de 8 lei. Suntem învăţaţi să cumpărăm brand-ul care poate nu face deloc bine pielii noastre, părului nostru. Avand in vedere că nu ştim cât valorează un produs cu adevărat, ne ferim să cumpărăm produse care sunt fie prea ieftine, fie prea scumpe. Din punctul meu de vedere, ar trebui să ne concentrăm nu pe a cumpăra produse scumpe, ci pe a obține cea mai bună calitate posibilă, la un preț cât mai avantajos. 
                Istoria Etos începe la 1919, în Olanda, când compania Philips deschide primul magazin cu produse de îngrijire personală de cea mai bună calitate. Etos şi-a continuat să-și dezvolte expertiza în crearea și comercializarea de soluții reale, sigure și eficiente, de îngrijire personală și înfrumusețare, de la creme și loțiuni pentru ten, corp și mâini, la cosmetice și produse pentru aranjarea părului, până la geluri de dus și săpunuri cu efect nutritiv pentru piele. În prezent, Etos este considerat unul dintre cele mai apreciate mărci de îngrijire și înfrumusețare din Olanda, iar acum este prezent și în România, exclusiv în rețeaua de magazine Mega Image. Aceste produse sunt testate dermatologic şi oftalmologic.




Unt de corp cu ulei de Shea - are o textură bogată, se transformă într-un ulei consistent atunci când este aplicat sau masat pe piele. Hidratează pielea şi o face să fie netedă şi strălucitoare. Conţine o combinaţie bogată de unt de shea, unt de cacao, ulei de babassu şi ulei de macadamia.  Uleiul de babassu este extras prin presare la rece din sâmburii fructelor de palmier babassu, un copac robust, originar din regiunea amazoniană a Americii de Sud, ce poate ajunge până la înălţimi de 20 de metri. Este un ulei bogat, hidratant, cu proprietăţi similare untului de cocos. Are un conţinut ridicat de acizi lauric şi miristic, al căror punct de topire este apropiat de temperatura corpului uman, de aceea uleiul de babassu se topeşte imediat la contact şi se absoarbe rapid în piele. Conţinutul bogat de tocotrienoli îi conferă şi reale virtuţi antioxidante şi antiage. Uleiul de babassu este indicat pentru toate tipurile de piele, inclusiv cea sensibilă, pentru tenurile agresate, deshidratate, uscate şi descuamate. De asemenea, este recomandat şi pentru îngrijirea părului şi a unghiilor. Uleiul de macadamia este un izvor de sănatate pentru pielea ta. Se obţine din nucile dulci şi gustoase ale arborelui macadamia, originar din Australia. Uleiul de macadamia are cea mai mare concentraţie de acid palmitoleic (acid gras esenţial omega 7). Este vorba despre un acid pe care organismul tău îl produce în mod natural. În tinereţe, nivelul de acid palmitoleic este ridicat, iar pielea este suplă şi catifelată, însa pe masură ce înaintezi în vârstă, organismul nu mai produce atât de mult acid palmitoleic. Aşa se explică de ce pielea ta devine mai aspră şi îşi pierde din supleţe. Foloseşte regulat ulei de macadamia pentru a reda pielii tale frumuseţea. Uleiul de macadamia hidratează pielea în profunzime. Spre deosebire de alte uleiuri naturale, acesta nu lasă urme grase şi este absorbit imediat de piele. Poţi folosi cu încredere ulei de macadamia indiferent de tipul de piele, dar mai ales dacă are tendinţa de uscare. 
Untul de corp este extrem de hrănitor şi foarte relaxant. Dupa o lună de folosire pot spune că ii dau nota Excellent, este genul de produs care arată şi bine, miroase plăcut şi îşi face şi treaba.
                                                         Preţ 19,99 lei, 150 ml
                                                   
Loţiune de corp BB
Mi s-a părut ciudată la început. Nu folosesc nici fond de ten BB, iar o loţiune mi se pare wow. Se foloseşte în cantităţi mici, este hidratantă, uşor colorată. Lotiunea pentru corp BB are o formula inovativa care ajuta la estomparea petelor si a ridurilor de pe piele.
Preţ 15,99 lei, 200ml

Loţiune de corp hidratare intensivă
 Conţine vaselină şi este creată pentru pielea foarte uscată. Conferă pielii o textură moale şi netedă. 
Preţ 9,99 lei, 200 ml


Loţiune iluminatoare de corp

Conţine particule strălucitoare şi conferă pielii un luciu. Sideful incredibil de fin, transformă pielea parcă în mătase. Efectul se menține timp îndelungat, fără ca particulele aurii să se împrăștie peste tot prin jur.
Preţ 9,99 lei, 200ml

 Loţiune de corp care se foloseşte în timpul duşului
 În contact cu apa caldă, loţiunea se absoarbe repede în piele, fiind o modalitate uşoară de a hidrata rapid pielea în timpul duşului. Are un miros uşor de zmeură.
Preţ 10,99 lei, 200 ml
Cremă hidratantă de zi şi cremă hidratanta de noapte 
Ambele sunt pentru ten normal şi ten mixt.
Preţ 13,99 lei, 50 ml



Crema de zi conţine acid hialuronic care conferă fermitate pielii.
Crema de noapte conţine ulei de macadamia şi unt de shea.
Ser de noapte pentru mâini
Pentru rezultate optime masaţi serul pe mâinile curate. Lăsaţi să acţioneze pe parcursul nopţii.
Preţ 10,99 lei, 50 ml
Cremă de mâini seconde
Are o textură uşoară, se absoarbe rapid în piele, oferă protecţie pentru unghiile uscate şi fragile.
Preţ 7,99 lei, 75ml

Spray hidratant de corp
Se absoarbe rapid în piele şi asigură o hidratare intensă. Contine vitamina E.
Preţ 15,99 lei, 200ml
Cremă hidratantă pentru ochi
Conţine acid hialuronic care conferă fermitate pielii.
Preţ 9,99 lei, 15ml
Roll-On răcoritor pentru ochi.
Contribuie la reducerea cearcănelor şi hidratează pielea de sub ochi.
Preţ 14,99 lei, 15ml

Şerveţele demachiante fresh, 25 de buc.
Preţ 7.99 lei

Loţiune demachiantă pentru ochi, 125ml.
Mi-a îndepărtat foarte uşor machiajul din jurul ochilor şi nici nu m-a usturat sau sa fie nevoie să clătesc imediat.
Preţ 9,99.

Lapte demachiant anti-îmbătrânire
 Formulă îmbogăţită cu provitamina B5. Nu usucă pielea.
Preţ 12,99 lei, 200ml
Lapte demachiant
 Curăţă delicar
Preţ 10,99 lei, 200ml


 
Pentru el sunt doar două produse pentru îngrijirea părului.
Gel de păr cu ceară Strong
Oferă formă părului şi îi dă strălucire. Ceara nu se întăreşte, astefel încât părul se poate rearanja pe parcurul întregii zile. Nu usucă părul. Uşor de spălat. Preţ : 8,99 lei, 75 ml
Gel de păr Ultra Strong
Întăreşte părul de la rădăcină şi este uşor de spălat. 8,99 lei, 150ml


       Spray cu sare de mare
               Oferă părului o îngrijire naturală şi adaugă extratextură şi volum părului.
               Ce mi-a plăcut mult la acest produs este faptul că nu mi-a îmbâcsit părul.
    Preţ 10,99 lei, 150ml
Spumă pentru păr ondulat
Accentuează buclele, fără a face părul tare şi lipicios. Conţine protectie pentru păr.
Preţ 8,99 lei, 200ml

Fixativ pentru volum
Mi-a făcut părul foarte strălucitor, dar la părul creţ fără spumă pe păr nu a rezistat.
Preţ 8,99 lei, 250ml

Fixativ mega strong
Oferă părului rezistenţă maximă, ce durează până la 25 de ore.
In comparaţie cu alte produse de fixare a părului acesta nu mi-a îngreunat pieptănarea părului.
8,99 lei, 250ml

                      Spumă de duş cu proteine de mătase şi aromă fructată
Spumă de duş cu lime şi carambola
Ambele sunt la preţ de 9,99 lei, 200ml


  Gel de duş scrub
 Gel de duş cu particule natural de exfoliere, curăţă pielea şi elimină celulele moarte. Oferă strălucire pielii. Spre deosebire de alte exfoliante acesta se poate utiliza zilnic.
Preţ 13,99 lei, 200ml
Gel pentru curăţarea tenului tânăr
Acest gel curăţă porii şi reduce strălucirea, tenul rămânând mat. 
Formula conţine acid salicilic, care ajută la curăţarea impurităţilor şi reduce excesul de sebum.
Preţ 10,99 lei, 150ml
Gel pentru curăţarea tenului
Preţ 11,99 lei, 150ml
Ulei de duş
Conţine 60% uleiuri naturale. Hrăneşte pielea intens şi o face mătăsoasă. 
Conţine panthenol care lasă pielea moale la atingere.
Preţ 10,99 lei, 200ml
Gel de duş cu ceai verde si bambus
Are efect revigorant şi lasă pielea moale şi netedă.
Preţ 7,99 lei, 250ml
Gel de duş cu extract de lime
Acest produs miroase bine şi arată excelent datorită microparticulelor de lime
Preţ 7,99 lei, 250ml

Gel de duş cu trandafiri
 Conţine ingrediente hidratante şi este revigorant
Preţ 7,99 lei, 25
 Gel cremă de duş cu cocos
Întreţine şi hidratează pielea
Preţ 7,99 lei, 250ml
Gel cremă de duş cu lapte şi miere
Conţine ingrediente hidratante
Preţ 7,99lei, 250ml
Gel cremă de duş
Conţine uleiuri naturale de migdale şi soia, ce hrănesc şi înmoaie pielea
Preţ 10,99 lei, 250ml
Săpun de mâini cu lavandă
Săpun de mâini cu ulei de măsline
Săpun de mâini cu gălbenele
Toate aceste săpunuri sunt produse manual.
Preţ 13,99 lei, 150g
Săpun spumă pentru mâini
Antibacterian, cu lavandă
Preţ 9,99 lei, 225ml
Săpun spumă bogată cu agent antibacterian pentru mâini curate şi senzaţie de prospeţime.
Preţ 9,99 lei, 225ml
Săpun lichid pentru mâini cu lemn de cedru şi rozmarin
Săpun lichid pentru mâini cu miere şi smochine
Săpun lichid pentru mâini cu ghimbir şi ceai verde
Toate sunt la preţ de 6,49 lei buc, 300ml

Datorită acestor produse am realizat că sunt produse bune şi proaste în toate categoriile de preţ şi sunt produse nemaipomenite şi ieftine pe care trebuie să le încerci. Eu sunt foarte mulţumită de produsele din gama aceasta şi de abia astept să apară şi produsele de make-up.






















miercuri, 18 octombrie 2017

Vitamin Well, liderul european al băuturilor premium cu vitamine este acum și în România!

 

      Orice poveste începe cu o idee şi un concept bine definit. Succesul are în spate un caracter puternic, un mod de viaţă echilibrat şi multă determinare. Fă schimbări în viaţă pentru binele tău şi bucură-te zilnic de o băutură echilibrată ce îţi va transforma garantat stilul de viaţă.

Vitamin Well, liderul european al băuturilor premium cu vitamine este acum şi în România! Alături de Vitamin Well vine şi Brand-ul Ambassador Zlatan Ibrahimovic, atletul perfect, adeptul unui stil de viaţă sănătos, celebrul fotbalist suedez ce îmbracă tricoul celor de la Manchester United, de 10 ori câştigător consecutiv al premiului  “Guldbollen – The Golden Ball of Sweden”. Colaborarea celor de la Vitamin Well cu Zlatan a început în anul 2014 şi are ca obiectiv schimbarea percepţiei pe care oamenii o au despre ce consumăm zilnic şi ce anume trebuie consumat.

Asemenea lui Zlatan, Vitamin Well nu are nevoie de susţinători, ci este un brand creat pentru a-ţi schimba viaţa de zi cu zi. Fondată în Suedia în 2008, Vitamin Well este o băutură cu un conţinut caloric scăzut, gust unic, ce a fost dezvoltată de specialişti în nutriţie şi metabolism. Cu apă naturală de izvor şi zahăr obţinut din fructe, aceasta este liderul categoriei de bauturi cu vitamine din Europa, conţine o gamă largă de minerale, extracte din plante şi fructe.

Dedicată atât adulţilor, cât şi copiilor, Vitamin Well răspunde cerintelor europene în materie de alimentaţie sănătoasă, fiind dezvoltată ca o alternativă la băuturile răcoritoare, îndulcite cu zahăr. 
Eu îţi recomand să îţi schimbi percepţia despre sucuri şi să savurezi cele 5 arome revigorante disponibile pe piaţa din România! 

  1.  Upgrade – cu aromă de lămâie şi cactus, cu semnătura lui Zlatan pe etichetă, conţine vitamina B6 şi B12 care contribuie la reducerea oboselii. De asemenea, conţinutul de magneziu şi vitamina D contribuie la funcţia normală a musculaturii. 
  2. Reload – cu aromă de lămâie şi lime conţine magneziu şi zinc necesare echilibrului electrolitic, biotină şi vitamina B12 care contribuie la un metabolism normal şi un randament energetic ridicat + vitamina D. 
  3. Hydrate - cu aromă de căpşuni şi de rubarba te ajută să îţi refaci nivelul fluidelor pierdute prin efort fizic. Conţine vitaminele C, B12 şi acid pantotenic ce contribuie la reducerea surmenajului şi a oboselii, iar biotina, niacina şi zincul contribuie împreună la menţinerea sănătăţii normale a pielii. 
  4. Everyday - cu aromă de mere verzi conţine 7 vitamine şi 3 minerale, niacina, acid pantotenic, vitamina B12 şi biotină care contribuie la un metabolism normal şi la un randament energetic ridicat, plus magneziu care asigură echilibrul de electroliţi. 
  5. Antioxidant – produs UNIC în piaţa de profil din România, cu aromă de piersici, extract de ceai verde, soc, rodie şi strugure, conţine vitaminele C şi E, cu rol antioxidant, plus mineralele seleniu, mangan, cupru şi zinc, care contribuie la protejarea celulelor de stresul oxidativ. 

Lasă-te energizat de un plus de vitamine întreaga zi, indiferent dacă eşti la birou, în trafic, acasă, la sala de fitness sau la maraton. Be unique, be cool, be well – Be Vitamin Well!

Produsele Vitamin Well sunt dezvoltate, produse şi îmbuteliate în Suedia. În România sunt marketate si distribuite prin partenerul oficial Healthy Drinks&Foods, fiind disponibile în cele mai importante lanţuri de retail si HoReCa - Mega Image, Saladbox, IKEA, Inmedio, Starbucks şi gas stations - OMV, MOL.

Despre Vitamin Well

O alternativă modernă, sănătoasă şi gustoasă la sucurile şi băuturile carbonatate. În 2008, fondatorii Vitamin Well au constatat că ceva lipseşte de pe piaţa suedeză. Aceştia au găsit o alternativă şi pentru pieţele externe şi au decis să producă propria băutură funcţională, cu un conţinut redus de zahăr, de numai 4g la 100 ml. După 9 ani de la debut, succesul băuturii suedeze este evident, iar Vitamin Well continuă sa dezvolte şi să producă bauturi complexe, cu un grad ridicat de funcţionalitate şi de hidratare. 



marți, 17 octombrie 2017

Crema Anti-Age Yves Rocher

Hello girls!

De curând s-a lansat noua cremă reparatoare de zi Elixir Jeunesse, rezultatele se văd imediat, luminozitatea tenului este reactivată, pielea respiră, este odihnită și detoxifiată.

După 1 lună, ridurile sunt reduse. Tenul este tonifiat și reparat.
Textura sa gel-cremă hidratează tenul și îi conferă un finisaj mat. Formulă testată sub control dermatologic. Conține peste 93% ingrediente de origine naturală.
Conține extract super concentrat de Aphloia, asimilabil în mod natural de către piele, obținut printr-un procedeu de extracție 100% natural – Brevet depus în Franța. Acest activ provine dintr-o filieră malgașă, ce contribuie la respectul pentru mediul înconjurător. Aphloia este o plantă capabilă să-și regenereze complet scoarţa, iar frunzele sale conţin o moleculă ce o protejează eficient împotriva agresiunilor externe. Nu conține uleiuri minerale, silicon, coloranți și parabeni. Ambalaj din sticlă reciclabilă. Ambalaj din carton obținut din păduri gestionate în mod durabil. Activ natural provenit dintr-o filieră malgașă exclusivă și respectuoasă cu mediul înconjurător.


Mod de utilizare

Prelevați o cantitate mică din cremă, apoi încălziți textura între palme. Aplicați crema prin mișcări de netezire, pornind din interiorul tenului către exterior.
Crema reparatoare de zi se aplică pe ten în fiecare dimineață, imediat după aplicarea Serului Elixir cu dublă acțiune pentru tinerețea tenului.

DISPONIBILĂ ÎN MAGAZINELE YVES ROCHER ȘI PE  WWW.YVES-ROCHER.RO
În plus pe site la orice crema comanda din gama Anti-Age se oferă un ser.

Gala Atipic Beauty, singura gală la care particip cu drag



        Este al doilea an în care am participat la Gala Atipic Beauty şi nu mă mai satur de ea. De la an la an, modelele de viaţă îmi ajung la suflet, mă surprind pentru că sunt eroine şi eroi care au luptat şi continuă să lupte pentru viaţa lor. Un eveniment emotionant ajuns la a-14-a editie, care transmite un mesaj puternic: frumusetea e in noi, nu in aparente! Modelele in scaune rulante au defilat alaturi de vedete din televiziune, muzica, sport. Gala demonstrează an de an că dizabilitatea nu este un motiv să nu traieşti frumos, demn şi normal.



Ca şi în ceilalţi ani, a fost vorba despre un spectacol de modă inedit, iniţiat de Magda Coman, găzduit de Andreea Marin şi sprijinit de Alin Gălăţescu.

Celebrităţile care au acceptat invitaţia Atipic Beauty sunt: Anca Ţurcaşiu, Adina Halas, Diana Bart, Cristina Cioran, Tily Niculae, Crina Matei, Adelina Pestriţu, Mihaela Călin, Irina Mohora, Camelia Bălţoi, Camelia Căpitanu, Ilinca Obădescu, Mădălin Ionescu, Ciprian Marica, Daniel Osmanovici, Alexandru Constantin.

DIPLOMA 2017

Hello girls & boys!

În data de 6 Octombrie am participat la vernisajul Festivalului Diploma. Am mai fost cu ceva ani în urmă la un vernisaj, dar nu se compară cu orice vernisaj din foarte multe puncte de vedere.
Imediat cum am intrat în curtea clădirii ( Palatul Ştirbei ), am fost întâmpinaţi de o tipă care era aranjată, îmbrăcată exact ca în poza din afiş şi invitaţii. FOARTE TARE GUYS!


      „Proiectul DIPLOMA s-a născut din convingerea că lucrările tinerilor absolvenți ale facultăților creative din București merită prezentate unui public mai larg și ar trebui apreciate și promovate ca atare, dar și din certitudinea că este nevoie de evenimente care să genereze colaborări și proiecte multidisciplinare, aceste fiind esențiale într-o societate care ar trebui să își propună să evolueze prin inovație și creativitate.”, Andrei Borțun, CEO The Institute.

                 ANIMA - Denis Simion






         Multitudinea “inimilor” este un răspuns al proiectului masteral și totodată o serie amplă de lucrări. Instalația este compusă din 30 de obiecte, o serie de inimi de diferite dimensiuni, realizate prin modelare, multiplicate, apoi transpuse într-un plastic transparent.
“A privi în sufletul altuia” – expresie care la prima vedere, prin banalitatea sa, pare ușor de înțeles. Dacă o privim îndeaproape, se dovedește a fi greu de înţeles și apare întrebarea: Are oare vreun sens?
În încercarea de a te apleca asupra unui alt suflet, avem de multe ori senzaţia că ne aflăm în faţa unui gol. Reflectă oare acest gol cu adevărat o absenţă?










 TINEREŢE- Marina Bira



       Lucrarea are la bază ideea că tinerețea reprezintă o perioadă de căutare a frumuseții, a recunoașterii și a acceptării care se arată în stare tranzitorie, o perioadă străbătută de emoții intense. În viziunea autoarei, percepția asupra acestei perioade de tinerețe este raportată la experiențele personale, la faptul că uneori oamenii se lovesc de oboseala de a trăi în această viață, lucru ce poate fi copleșitor la orice vârstă. Căutarea constantă, fuga continuă după anumite lucruri, lasă în final loc emoțiilor prezente în procesul găsirii sensului în viața de zi cu zi.




















   THE SPACE BETWEEN-Ciprian Grigorescu




Proiectul constă într-un studiu al identității și al diferențelor de percepție printr-o lucrare participativă ce face apel la autoanaliză prezentând o serie de imagini interpretabile într-un ambient ce are ca obiectiv crearea unei stări meditative asupra diferențelor de identitate si percepție.





















 PĂSTREAZĂ COPIA ŞI NU UITA ORIGINALUL- Anna Grozavu


Albumul de familie este un soi de trusă portabilă de imagini care documentează evenimentele, relațiile dintre membrii familiei și oferă oamenilor posesia unui trecut imaterial. Fotografiile sunt în aceeași măsură un ritual social, o pseudo-prezență și o dovadă a absenței. Pe măsură ce timpul trece, fotografia intervine pentru a păstra și reafirma simbolic continuitatea și extinderea vieții de familie. Arhiva personală funcționează ca o reprezentare publică a formării familiei. Fotografiile creează un discurs prin ele însele și ilustrează subiecte precum: copilăria, școala primară, prietenia, adolescența, nunta, sărbătorile, bătrânețea și în final moartea. Imaginile suferă o serie de alterări: sunt reduse, mărite, reîncadrate, falsificate, se pierd și dispar; parțial sau nu.











                 PEDEAPSA- Daniel Nolevschi


Demersul artistic urmărește reacțiile emoționale și fizice ale oamenilor raportate la o lume care dezvoltă încontinuu tipare denaturate de viață și gândire. Are intenția de a reda felul în care se manifestă stilul de viață modern, implicând consecințele și modul în care sunt înțelese acestea. Acesta urmărește factorii importanți care domină gândirea societății în ziua de astăzi, cum ar fi: modul de viață; conflictul dintre sărăcie și bogăție; judecata vieții prin prisma religiei.
 











Diploma reprezintă de fapt o explozie de culoare, un ocean de pasiune, o eternitate de trăiri, o mare de flori, un buchet de emoţii, o nesfârşită lumină.


 





 





“Lucrările fac apel la memoria afectivă care ajunge să înlocuiască realitatea. Ele subliniază faptul că sentimentele transced timpul și oferă substanță vieții”, a explicat Silviana.








miercuri, 27 septembrie 2017

BLOGGER ACREDITAT LA WEBSTOCK 2017



Hello guys!




Pentru mine luna Septembrie se încheie cu un eveniment foarte important pentru că voi participa ca blogger acreditat la Webstock.

Webstock este dedicat pasionaților de mediul digital și locul în care sunt recunoscute cele mai creative proiecte din online. Webstock aduce ultimele tendințe din social media și reuneşte oameni extraordinari care au reușit să iasă din tipare.

Concret Webstock este un eveniment adresat în mod special:

Bloggerilor/ Vloggerilor

Tuturor din social media

Celor care lucrează în PR

Persoanelor care doresc să fie la curent cu noutăţile din online


Acest eveniment de o zi va include Conferințele Webstock și Premiile Webstock.

Conferințele Webstock vor cuprinde întalniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în atenția publicului ultimele tehnologii și aplicații din domeniu.

Premiile Webstock oferă recunoaștere celor mai creative și inedite proiecte și campanii în social media, produse în România în ultimul an.

Evenientul are loc pe  29 septembrie 2017, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel în Bucureşti

Facebook Page: www.facebook.com/webstock/

Facebook Event: www.facebook.com/events/1950856131862724/

Te poţi înscrie şi tu pe : http://www.2017.webstock.ro/inregistrare.php#top

joi, 29 iunie 2017

The Beach Ro dă startul la cel mai tare festival din Bucureşti

        
        Obiectivul The Beach Ro este acela de a aduce un suflu nou petrecerilor, de a face ca zilele călduroase petrecute în București să aibă tonul petrecerilor în stil de plajă urbană şi să aducă zâmbete pe fețele oamenilor puși pe distracție. 
Este un brand de petreceri conceput special pentru cei cărora le plac petrecerile în aer liber care ţin până la răsărit şi nu numai.


        Am participat în seara de 3 iunie la deschiderea sezonului de vară alături de The Beach Ro, care a inceput cu Victor Stancov. Sound-ul său este o sinestezie cu influenţe deep, dar şi nuante Detroit. A mixat Negru, veteranul party-urilor consacrate încă din 2006. După ce a fost rezident în Studio Martin, acum este prezent în cluburile importante din Ibiza, acaparând scena muzicii internaţionale. Cel mai aşteptat şi cel pe muzica căruia am prins răsăritul a fost Nic Fanciulii. Techno-ul său pur ne-a oferit o distracţie şi o muzică autentică. Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost afterparty-ul care a ţinut până la ora 12:00, iar toţi oamenii au petrecut până atunci.
                  Cum a mixat Nic Fanciulii vedeţi  AICI.    


         The Beach Ro organizează marele festival BURNING THE BEACH, festival de Techno şi DnB începând de la data de 30.06.  ora 20:00 şi va ţine până duminica 02.07 la ora 16:00. Va avea loc în aceeasi locaţie ca celelalte petreceri organizate marca The Beach Ro, în aer liber, în incinta Fashion House Outlet Centre Militari și va găzdui peste 2.000 de participanți. Aceștia vor lua parte la cel mai cool spectacol cu foc si efecte speciale. Amenajarea în stil de plajă aminteşte de momentele petrecute la mare. 

             Lineup:



      Bilete: 

 
      Live tickets: http://bit.ly/2sIYLuC 

      Bilete.ro: http://bit.ly/2rYgpHm


marți, 13 iunie 2017

Yves Saint Laurent Cinema


Hello girls!



Unul dintre parfumurile mele preferate merită să primească un review pe blog-ul meu. Yves Saint Laurent Cinema este cu siguranţă unul dintre parfumurile vedetelor de la Hollywood. Yves Saint Laurent  a intrat pe piaţă în anul 1961 când a lansat prima colecţie sub acest nume. Fondator al acestei case este chiar Yves Saint Lauren care înainte de a se lansa pe cont propriu a ocupat o poziţie managerială la Christian Dior, iar în anul 1958 datorită colecţiei sale a salvat această casă de la un dezastru financiar. Creatorul acestui parfum este Jacques Cavallier. Acesta este un parfum pentru femei, cu note senzuale, floral-orientale. A fost lansat în anul 2004.


Cinema conţine o pulbere intensă de vanilie şi ambră care alunecă treptat spre inima florală de bujor şi iasomie. Notele de varf sunt clementină, ciclamă şi floare de migdal. Notele de mijloc sunt bujor, crin Amaryllis şi iasomie. Notele de bază sunt ambră, rasină benzoică, mosc alb şi vanilie.


Sticla este luxoasă, de aur și impresionantă, cu logo-ul bine cunoscut al mărcii YSL, caracteristică comună a tuturor parfumurilor YSL. Sticla reprezintă un lucru înalt, plin de farmec, care arată frumos datorită culorii şi inscripţionărilor şi este în mod clar în conformitate cu mesajul de marketing.


Din momentul în care Cinema lovește pielea atinge baza de chihlimbar și vanilie.Scânteia inițială este stabilită de notele de citrice dulci și de aldehidele moi, care dau un indiciu retro la compoziție. Un strat oriental clasic de vanilie, lemn de santal si mosc este facut translucid prin utilizarea de materiale moderne clare de chihlimbar. Pot simţii cu siguranţă clementina
 care taie dulceața notelor florale care urmează.

Cinema este simbolul eleganţei şi feminităţii ce te va încânta în orice moment. Parfumul este perfect pentru a fi purtat seara, la o petrecere cu prietenii pentru că parfumul te va face să străluceşti şi va atrage privirile tuturor. Parfumul rămâne un accesoriu important pentru orice femeie care vrea să seducă.

Este un parfum voios, interactiv, pentru o femeie energică, dar elegant şi delicat. Vanilia din el este dulce, asemănător unei prăjituri, dar are o notă proaspătă. Nu este un parfum dulce datorită clementinei. Este exact ca o prăjitură din clementine. Longetivitatea pe corpul meu este puternică.
O simpă pulverizare este suficientă pentru atrage atenţia celor din jur, având o aromă senzuală.

Este ca o nostalgie, ca o primă dragoste pe care ti-ar placea să o reînvii de fiecare dată. Pur şi simplu îl iubeşti pentru că te imbracă aşa cum nu o face alt parfum şi te face să te reintorci în timp. Cinema este un parfum care fascinează şi nu cred ca îmi va lipsi vreodată din garderobă. Puternic, pentru femeia cu atitudine, potrivit serilor elegante, este un parfum care emană senzualitate şi care întoarce privirea asupra celei care il poartă. Fără doar şi poate un parfum de primă clasă.



PERSISTENŢĂ 10 ★


INTENSITATE 10 ★


AMBALAJ 10 ★


Gama NovAge

Oriflame NovAge este un brand personalizat cu game de îngrijire avansată a pielii, ce acţionează asupra nevoilor specifice care apar pe parcusul procesului de îmbătrânire și care pune la baza formulei sale inovatoare extractul de celule stem din plante. 

Tehnologia celulelor stem din plante este una dintre cele mai remarcabile inovaţii în îngrijirea pielii cu beneficii anti-îmbătrânire şi se regăseşte în fiecare gamă Oriflame NovAge. Celulele stem din plante reprezintă o sursă preţioasă a regenerării eterne în plante. Utilizând ultimele descoperiri în domeniul biotehnologiei, studiem celulele stem din mii de plante, pentru a identifica acele proprietăţi anti-îmbătrânire şi pentru a izola elementele preţioase cu cel mai puternic efect.

Povestea din spatele gamei NovAge AICI

Oriflame NovAge True Perfection este o gamă special conceputa pentru femeile cu varsta peste 20 de ani. 


Toate produsele din setul de îngrijire avansată a pielii True Perfection sunt îmbogăţite cu extract de celule stem din acai şi extract din arbore de mătase, pentru a hidrata şi purifica intens pielea, onferindu-i un aspect proaspăt şi plin de strălucire. În timp, contribuie la prevenirea primelor semne de îmbătrânire. Setul a fost creat pentru a te ajuta să urmezi rutina de îngrijire a pielii cu efecte de întinerire, toate cele 6 produse acţionând în mod sinergic pentru a asigura cele mai bune rezultate pentru piele. Setul conţine gel de curăţare, loţiune tonică, cremă de ochi, ser, creme de zi & de noapte.



Pasul 1;Curăţare şi tonifiere

Se începe cu gelul spumă pentru curăţare şi loţiunea tonică NovAge, pentru a-ţi curăţa pielea de machiaj, impurităţi şi celule moarte. Acestea îţi vor lăsa pielea curată şi împrospătată, dar mai ales, vor asigura o mai bună absorbţie a produselor de la următorii paşi din rutină.

Pasul 2: Îngrijirea zonei de contur a ochilor

Aplică crema de ochi cu efect iluminator True Perfection, pentru a asigura zonei delicate din jurul ochilor beneficiile tehnologiilor eficiente, hidratând şi netezind primele linii fine.

Pasul 3 : Stimulare şi amplificare

Continuă cu serul iluminator True Perfection, pentru a amplifica efectul cremelor de zi şi de noapte şi pentru a oferi pielii un impuls instantaneu de luminozitate.

Pasul 4 ;  Hidratare

Încheie cu crema hidratantă de zi True Perfection.

Seara, aplică crema regeneratoare de noapte True Perfection, ce hidratează instantaneu şi stimulează reînnoirea celulelor în timpul somnului.


Oriflame NovAge Ecollagen este o gamă special concepută pentru femeile cu vârsta de +30 cu efecte antirid, ce netezește și revitalizează aspectul tenului. NovAge Ecollagen reduce semnificativ ridurile, uniformizează nuanța și netezește textura pielii – rezultate dovedite clinic.

Oriflame NovAge Ultimate Lift  redă fermitatea şi supleţea în timp, pentru un efect veritabil de lifting,cu trăsături mai bine definite, riduri vizibil netezite şi o elasticitate specifică tinereţii. Se areseaza femilor peste 40 de ani.


Fiecare dintre cele 3 linii ale gamei NovAge conține cele 6 produse esențiale pentru rutina zilnică de îngrijire a pielii: demachiant, loțiune tonică, cremă pentru conturul ochilor, ser, cremă de zi și cremă de noapte.

vineri, 2 iunie 2017

#SUNTDINLUMEANOUĂ

       Pe 18 mai am primit din partea Ciuc Premium o invitație dublă la un party. Părea un eveniment simplu. Nu aveam idee despre ce este vorba. Știam doar ora și locația. Fără alte detalii, dress code sau programă. Mi-am luat pe mine un tricou basic, o pereche de jeans, adidașii cei mai comozi și am plecat. În mintea mea era doar "Bun, lansarea unei noi sticle Ciuc, dar de ce nu mi-au oferit mai multe detalii?" Tot ce știam era că evenimentul celebrează noua direcție a brand-ului : #LumeaNouă. În mașină analizam ce poate să semnifice Lumea Nouă. Evenimentul a avut loc la fosta fabrică Electrică, un loc super urban și interesant.


       M-am regăsit în #LumeaNouă cum am păsit în ea. #LumeaNouă are un vibe diferit. Este ceea ce toți căutăm. Este pentru tinerii independenți, autentici și cu caractere tari. Oamenii din #LumeaNouă sunt deschiși, cool, liberi, exploratori și creativi. Sunt generația ALTFEL! 


      #LumeaNouă începe cu piesa "Noi în anul 2000" și este o reclamă cu suflet, special concepută pentru cei care își doreau să schimbe lumea, pentru generația cu vise neînțelese. Anul 2000 a trecut, nu-mi pot da seama cum. Acum nu mai suntem copii, dar nostalgiile au rămas.

      

Această lansare nu este despre o sticla nouă cu un hashtag mișto. Este despre noi și mentalitatea noastră.
   
 #LumeaNouă este simplă, fără reguli. 
     Cu toții avem nevoie de ea. De ce? Pentru că în #LumeaNouă știi cine esti. Ești exact ceea ce vrei să fii.


     Spot-ul publicitar AICI.

     Dacă vrei să vezi filmulețe de la party și să intri în Lumea Nouă intră pe platforma CIUC PREMIUM



Tu ai descoperit-o?

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...